Veelgestelde Vragen

Check-in

Check-in is mogelijk vanaf 16u00. Indien u in de ochtend zou aankomen kan u wel uw fietsen/bagage afzetten in het hotel maar wij kunnen niet garanderen dat uw kamer al klaar zal zijn. 

 

De receptie is gesloten tussen 12u00 en 16u00.

Huisreglement: Honden

  • Viervoeters zijn toegelaten in het hotel
  • supplement : 10.00 euro /nacht 
  • 1 hond per kamer
  • Gelieve vooraf te verwittigen

Is de sauna privaat?

De sauna is steeds privaat per 2 personen en moet altijd gereserveerd worden.
Min. duurtijd van een sessie is 1h30. max. 3h. 
Deze ruimte is uitgerust met :

  • sauna
  • stoomcabine
  • toilet en douche
  • 2 ruime relaxzetel met muziekinstallatie en cd-player
  • kaarsen

Dit is een paviljoen in de tuin.

Kostprijs: 90,00 euro voor 2 personen/3 uur privaat gebruik

Cadeaubon

Een cadeaubon voor één of meerdere overnachtingen in hotel De Stokerij Oudenburg is het ideale cadeau om te geven tijdens speciale gelegenheden. Bel of mail ons om dit te bespreken.

Wanneer u een bon koopt in het hotel dan bekomt u 100% de waarde dus geen betaling van commissies waardoor je heel moeilijk een overnachting vindt tijdens de weekends.

tel. 059/26.83.80 - mail: hotel@hoteldestokerij.be 

Acties bij verschillende reserveringsplatform

Diverse reserveringsplatformen bieden soms promoties aan voor ons hotel. Wanneer u een voordeliger tarief ontdekt kunt u dit ook bij ons rechtsreeks boeken aan dezelfde voorwaarden! Voor uw moeite krijgt U er dan een origineel cadeau bij!

Altijd laagste tarief - tel. 0032(0) 59/26.83.80

Cheques Vlaanderen Vakantieland

  • Wij aanvaarden met plezier de cheques van Vlaanderen Vakantieland 
  • Gelieve vooraf te laten registreren 
  • tel. 0032 (0)59/26.83.80
  • hotel@hoteldestokerij.be

Waardebonnen (Vivabox, Wonderbox, Bongobon)

Gelieve een mail te sturen naar hotel@hoteldestokerij.be indien u bij ons wenst te verblijven met een bon. 
Deze informatie hebben wij dan ook nodig: Nummer bon en bij Bongo ook de activatiecode.
U kan GEEN kamer zelf reserveren via de website. Wij maken de reservatie. 
Na de reservatie ontvangt u de bevestiging via email.

!! Neem zeker de originele bon mee naar het hotel. 

Adres Toerisme Vlaanderen

Met de nieuwe wet op de huisvesting, zijn er ook veranderingen in het contactvlak. Het decreet bepaalt onder meer, dat de klant naar Toerisme Vlaanderen moet met een klacht (In plaats van het ministerie van Buitenlandse Zaken zoals vroeger).

Dit is mogelijk via e-mail: logies@toerismevlaanderen.be. Voor meer info: http://ec.europa.eu/consumers/odr/